El rosal canvia de cara.
La nova imatge corporativa de Galetes El Rosal és més humana que mai.
23/10/2017
Coincidint amb el pla de creixement de l’obrador en l'àmbit comercial i de producció impulsat en els darrers tres anys, El Rosal, gestionat per l’Associació Alba, decideix aprofitar aquest moment per iniciar un canvi en la seva identitat visual i corporativa que posi de manifest els seus valors i la seva essència com a marca ja consolidada.
En la recerca d’aquesta nova identitat visual, s’ha treballat amb els valors més diferencials de l’obrador i de l’entitat, per això, les persones i la voluntat de donar-los-hi el reconeixement que mereixen, han estat la peça clau a l’hora de desenvolupar el concepte creatiu de la marca.
El projecte s’ha dut a terme gràcies a la dissenyadora gràfica Griselda Martí, que ha realitzat un treball meticulós i exhaustiu durant mesos. La nova identitat s’ha fet visible amb el llançament d’una nova línia de packaging, amb 8 packs de diferents productes, una nova gama cromàtica, una reconversió del logotip i del web i un canvi en el seu eslógan.
A través d’aquesta iniciativa es pretén rellançar la marca cap a nous mercats i posicionar-la com un producte gourmet, artesà, amb un rerefons social i que sigui una via de difusió perquè els clients coneguin el projecte d’emprenedoria social que hi ha al darrere.