Coincidint amb el pla de creixement de l’obrador en l'àmbit comercial i de producció impulsat en els darrers tres anys, El Rosal, gestionat per l’Associació Alba, decideix aprofitar aquest moment per iniciar un canvi en la seva identitat visual i corporativa que posi de manifest els seus valors i la seva essència com a marca ja consolidada.
En la recerca d’aquesta nova identitat visual, s’ha treballat amb els valors més diferencials de l’obrador i de l’entitat, per això, les persones i la voluntat de donar-los-hi el reconeixement que mereixen, han estat la peça clau a l’hora de desenvolupar el concepte creatiu de la marca.
El projecte s’ha dut a terme gràcies a la dissenyadora gràfica Griselda Martí, que ha realitzat un treball meticulós i exhaustiu durant mesos. La nova identitat s’ha fet visible amb el llançament d’una nova línia de packaging, amb 8 packs de diferents productes, una nova gama cromàtica, una reconversió del logotip i del web i un canvi en el seu eslógan.
A través d’aquesta iniciativa es pretén rellançar la marca cap a nous mercats i posicionar-la com un producte gourmet, artesà, amb un rerefons social i que sigui una via de difusió perquè els clients coneguin el projecte d’emprenedoria social que hi ha al darrere.
En la recerca d’aquesta nova identitat visual, s’ha treballat amb els valors més diferencials de l’obrador i de l’entitat, per això, les persones i la voluntat de donar-los-hi el reconeixement que mereixen, han estat la peça clau a l’hora de desenvolupar el concepte creatiu de la marca.
El projecte s’ha dut a terme gràcies a la dissenyadora gràfica Griselda Martí, que ha realitzat un treball meticulós i exhaustiu durant mesos. La nova identitat s’ha fet visible amb el llançament d’una nova línia de packaging, amb 8 packs de diferents productes, una nova gama cromàtica, una reconversió del logotip i del web i un canvi en el seu eslógan.
A través d’aquesta iniciativa es pretén rellançar la marca cap a nous mercats i posicionar-la com un producte gourmet, artesà, amb un rerefons social i que sigui una via de difusió perquè els clients coneguin el projecte d’emprenedoria social que hi ha al darrere.